Neplodnost a marketing v medicíně

Ať se to komu líbí nebo nelíbí, marketingové strategie zákonitě pronikají i do lékařských disciplín.

Červen je měsíc neplodnosti, tak pojďte zjistit, jestli jí netrpíte – zve Klinika reprodukční medicíny a gynekologie ve Zlíně. Nabízí, že zdarma a bez doporučení lékaře v průběhu celého června vyšetří ženy testem plodnosti AMH (odráží biologické stáří vaječníků neboli jejich schopnost produkovat zdravá vajíčka i ve vyšším věku) a mužům vytvoří spermiogram čili komplexní vyšetření spermií.

A každý, kdo kliniku navštíví v den otevřených dveří (23. června 2014), dostane jedno balení Repromanu (přípravku na podporu plodnosti).

(Další podrobnosti můžete najít na webu kliniky zde.)

Spokojenost pro všechny

„V Česku řeší problémy s neplodností kolem 25 procent párů a pro ně jsme připravili naši tradiční akci,“ řekl ředitel kliniky MUDr. David Rumpík.

Shrnuto: Bezdětní lidé zajdou dříve na vyšetření, což je jistě dobře, a klinika získá víc klientů, což je pro ni také dobře. Spokojenost na všech stranách.

Tahle marketingová akce sice trochu připomíná výprodej v supermarketu, ale je určitě užitečnější. Prostě – apartní marketing v medicíně.

Čtěte také: Za oplodněním míří do Zlína Američané a Rusové

Odeslat tento příspěvek Odeslat tento příspěvek Níže můžete zanechat komentář.

Přidat komentář

K přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Powered by WordPress | Designed by: Psprint San Francisco | Thanks to homeinbayarea.com
Design Downloaded from free wordpress themes | free website templates | Free Web Icons | Funny Sport Videos.