Ať se to komu líbí nebo nelíbí, marketingové strategie zákonitě pronikají i do lékařských disciplín.
Červen je měsíc neplodnosti, tak pojďte zjistit, jestli jí netrpíte – zve Klinika reprodukční medicíny a gynekologie ve Zlíně. Nabízí, že zdarma a bez doporučení lékaře v průběhu celého června vyšetří ženy testem plodnosti AMH (odráží biologické stáří vaječníků neboli jejich schopnost produkovat zdravá vajíčka i ve vyšším věku) a mužům vytvoří spermiogram čili komplexní vyšetření spermií.
A každý, kdo kliniku navštíví v den otevřených dveří (23. června 2014), dostane jedno balení Repromanu (přípravku na podporu plodnosti).
(Další podrobnosti můžete najít na webu kliniky zde.)
Spokojenost pro všechny
„V Česku řeší problémy s neplodností kolem 25 procent párů a pro ně jsme připravili naši tradiční akci,“ řekl ředitel kliniky MUDr. David Rumpík.
Shrnuto: Bezdětní lidé zajdou dříve na vyšetření, což je jistě dobře, a klinika získá víc klientů, což je pro ni také dobře. Spokojenost na všech stranách.
Tahle marketingová akce sice trochu připomíná výprodej v supermarketu, ale je určitě užitečnější. Prostě – apartní marketing v medicíně.
Čtěte také: Za oplodněním míří do Zlína Američané a Rusové