Pacienti chtějí laskavé zacházení – a nejsou spokojeni

Potvrdil to další výzkum, tentokrát v USA. Prostě: nemocný nepozná, že doktor House je génius, ale hned ví, že je to hulvát.

Příjemné jednání lékaře je pro 87 % amerických pacientů rozhodujícím kritériem při výběru zdravotnického zařízení. A je to důležitější měřítko než čekací doba na vyšetření, délka cesty k lékaři anebo cena péče.

Ukázal to další výzkum, tentokrát připravený pro Dignity Health, jednu z pěti největších sítí nemocnic v USA.

I v USA si 36 % nemocných stěžuje na neurvalost zdravotnického personálu a 35 % na nedostatečnou pozornost při líčení zdravotních problémů.

93 % laiků si myslí, že nelaskavé zacházení lékaře je i znakem špatné péče o jejich zdraví.

Více informací (v angličtině) můžete najít na webu sítě Dignity Health zde.

Čtěte také: Třicet až čtyřicet procent rodiček není v porodnici spokojeno

Odeslat tento příspěvek Odeslat tento příspěvek Níže můžete zanechat komentář.

Přidat komentář

K přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Powered by WordPress | Designed by: Psprint San Francisco | Thanks to homeinbayarea.com
Design Downloaded from free wordpress themes | free website templates | Free Web Icons | Funny Sport Videos.